سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات تازه از آزار شیطانی زنان تهرانی از سوی مرد قمه به دست + فیلم اعترافات

  • کد خبر: ۱۹۹۳۵۵
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
جزئیات تازه از آزار شیطانی زنان تهرانی از سوی مرد قمه به دست + فیلم اعترافات
تحقیقات ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت از مرد متجاوزی که با تهدید قمه زنان و دختران را می‌ربود، در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز، این مرد که سوابق متعددی در جرایمی مانند سرقت، تجاوز و زورگیری دارد هر بار پس از دستگیری با گذراندن محکومیت یا گذاشتن وثیقه آزاد شده است.

او در آخرین اعترافات خود به آزار و اذیت زنان و دختران و تجاوز به یکی از آن‌ها اعتراف کرد و گفت: در روز روشن با تهدید قمه سراغ زنان و دختران تهرانی می‌رفتم، در خیابان خیابان‌های خلوت جلویشان را می‌گرفتم و آن‌ها را با تهدید می‌ربودم تا مجبور شوند تسلیم نیت‌های شومم شوند.

این مرد شیطان‌صفت که به ارتکاب تجاوز به عنف اعتراف کرده است، هم‌اکنون در بازداشت پلیس آگاهی تهران به سر می‌برد و تحقیقات برای پی بردن به سایر جرایم احتمالی او با دستور مقام قضایی ادامه دارد. این در حالی است که پیش از این نام او به عنوان اراذل و اوباش سطح یک تهران ثبت شده بود.

تحقیقات برای شناسایی این متهم که به تازگی دستگیر شده است از چندی قبل با قبل شکایت چند زن در دستور کا ماموران پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. این زنان در شکایت خود گفتند مرد موتورسواری در روز روشن و در خیابان خلوت جلوی آن‌ها را گرفته و با تهدید قمه آن‌ها را به پارک یا پشت شمشاد‌هایی که همان اطراف بوده، برده و به آن‌ها آزار رسانده است.

این متهم به تعرض اقرار کرده، اما مدعی است که از قربانیان خود سرقت نکرده است. او در حال حاضر در بازداشت است و بازجویی از وی ادامه دارد.

فیلم بازسازی آزار سیاه دختر تهرانی توسط شیطان موتور سوار
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->